Treść do kalendarza biurkowego, czyli jak skutecznie się reklamować

Kalendarze biurkowe stają się popularnym gadżetem, który jest rozdawany przez firmy kontrahentom. Jak reklamować się za pomocą takiego podarunku?

Rozmiary kalendarza biurkowego najczęściej nie przekraczają wymiarów 452×210 mm. Jakby tego było mało, większość powierzchni zajmują liczby oznaczające kolejne dni danego miesiąca. Czy w takim razie jesteś w stanie skutecznie zareklamować się dzięki takiemu materiałowi? Jak najbardziej!

Kalendarz to oczywiście nie gadżet, który pozwoli zaprezentować w pełni ofertę. Kluczowe i odpowiednio rozłożone treści mogą jednak zachęcić potencjalnego odbiorcę do zgłębienia jej za pośrednictwem strony internetowej lub kontaktu.

Co koniecznie powinno znaleźć się na kalendarzu?

Na kalendarzu nie może oczywiście zabraknąć logotypu firmy, który pomoże pozostać w świadomości osoby korzystającej z niego oraz przykuć uwagę pozostałych znajdujących się w zasięgu jej biurka. Nie pozwól jednak, aby był to jedyny element wyróżniający Cię na tym gadżecie. Jego powierzchnia pozwala bowiem na znacznie więcej.

Jeśli masz przewodnie hasło reklamowe, które definiuje Twoją działalność, to zdecydowanie powinno znaleźć się ono na kalendarzu. Świetnie sprawdzi się tutaj claim, dzięki któremu potencjalny Klient od razu wiedzieć będzie, czym zajmuje się firma.

Czy otrzymałeś w ostatnim czasie prestiżową nagrodę lub wyróżnienie? Jeśli tak kalendarz jest odpowiednim miejscem, aby się tym pochwalić. Pamiętaj, że w kolejnym roku będziesz miał możliwość przedstawienia kolejnych sukcesów w następnej wersji kalendarza. Dzięki temu stworzysz wizerunek jakościowej firmy, która jest doceniana przez Klientów i branżę.

Tworząc warstwę tekstową kalendarza, nie możesz zapomnieć o kontakcie. Szczególnie przydatny będzie tutaj adres internetowy. Jeśli Twoje hasło zaintryguje potencjalnego Klienta ważne, aby wiedział gdzie Cię szukać, w celu poznania szczegółów Twojej oferty.

Typografia ma znaczenia

Planując rozłożenie treści na kalendarzu warto zwrócić szczególną uwagę na krój i rozmiary czcionek. Po pierwsze powinny być one ze sobą spójne. Po drugie pozwolą Ci wyróżnić np. najważniejsze elementy Twojego hasła lub dane kontaktowe poprzez pogrubienie, drukowane litery, czy słowa oznaczone wyróżniającym kolorem. Typografia jest, więc Twoim sojusznikiem w przykuwaniu uwagi potencjalnego Klienta.

Przed doborem czcionek i rozpoczęciem tworzenia treści do kalendarza warto skontaktować się z drukarnią, która będzie odpowiadała za jego realizację. Jej pracownicy z pewnością doradzą najlepsze rozwiązania oraz przekażą makiety, na które będziesz mógł nałożyć swoje teksty.

Dopracowany wizualnie kalendarz biurkowy w połączeniu z wyraźnym logotypem, kontaktem oraz hasłem będącym jestestwem Twojej firmy może być marketingowym strzałem w dziesiątkę. Trzeba pamiętać jednak o ograniczającej nas powierzchni. Treści na kalendarzu mają zaintrygować, a nie przedstawiać walory oferty, ponieważ nie będzie na to miejsca. W przypadku tego gadżetu przejrzystość to podstawa, która może pomóc w realizacji celów marketingowych firmy.

Treść do kalendarza biurkowego, czyli jak skutecznie się reklamować
Rate this post

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here